Første toalettmappe / strikkemappe

Sånn ble den første mappa mi, veldig søt, men er ikke helt fornøyd for jeg glemte å klippe og måle til innerstoffet før jeg monterte glidelås og alt sånn styr på utsiden, sånn er det uten mønster, dette er jo en forsøksmappe da. Måtte håndsy på innsiden, noe som ikke var etter planen for jeg hater å håndsy. Men fant ut det var det beste i dette tilfellet da. Uansett så blir dette en toalettmappe til meg :) Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com



Innsiden er faktisk finere enn utsiden til en viss grad, har lært fra denne gang at det tykke laget skal utpå, og kun et lag bomull inni for å skjule sømmene, skal iallefall testes ut neste gang, det er sikkert, også må jeg huske å måle og klippe opp alle lag først! Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0