Siste dagers produksjon hjemme :)

image34

Her er det tøfler til Tor Olav,  også har jeg øvd meg på å lage ruskeposer, disse er ikke helt ferdige, mangler ennå å lime nåleputen og magneten fast :)
Har også laget poseholder til Annie, hun elsker Ole Brumm, og da tenkte jeg dette kunne være en nyttig og kjekk gave å få når de er nettopp flyttet inn i ny leilighet.
Har begynt på tøflene til ei som kaller seg for Lino, som er venninna til Annie, håper hun liker dem :)
Bamseposen er foret med stripestoff, ser det er litt gjennomsiktig, men det får våge seg, er meningen å gi denne posen, sammen med strikekpinneetui, og ruskepose til julegave, håper det vil falle i smak :)
Den lille posen aner jeg ikke hva jeg skal bruke til hehe, mulig jeg bare hiver den, det ble ikke så pent sydd sammen, men søt er den jo :)

image35

Kjøpte en ruskepose fra Marit her om dagen, som dere ser er den allerede i bruk, ble inspirert til å lage flere, for trenger jo en til å ha på stuebordet også :)


Kommentarer
Postat av: Helen Brekke

Ååååh, så det er det en ruskepose brukes til. Har fått med meg at "alle" har laget en, men ikke hva de skulle brukes til:)

Du lager mye fint. Klem

2007-11-24 @ 02:53:03
URL: http://brekkehelenpen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0