Strømpepinneetui

Etter å ha siklet på mappene til http://www.mariannesnetthus.com/ så fant jeg ut at jeg ville prøve å lage en selv i går kveld, kommer nok til å velge bomull som innerfor fremfor fleece neste gang, evnt ha begge deler, denne fleecen jeg brukte i går var det mye stretch i, vil tro pinnene glir lettere ned i om det er bomull på innsiden.

Men er ganske fornøyd med første forsøk da :) Størrelse er 22x27 cm

Free Image Hosting at allyoucanupload.com Free Image Hosting at allyoucanupload.com Fikk plass til alle pinnene mine der, men noen må dele lonmer siden det "bare" er 12 lommer i denne :) Har lyst å lage flere slike, kanskje de kan fungere til rundpinner også om man bare har tre lommer på hver side...

Kommentarer
Postat av: lofothuldra

Åå noe så smart.. En slik en vil jeg også ha...
Ha en kjempe fin helg...

2008-02-09 @ 17:00:59
URL: http://blogg.hobbyboden.com/grethems/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0