Ny pengepung :)

Denne gangen til meg :)

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Kommentarer
Postat av: Muffin

Lekker pengepung! Måtte den aldri gå tom for penger.

2008-02-01 @ 00:49:19
URL: http://muffinmamma.blogspot.com
Postat av: Christinepusen

Ja, det kan du si hahahaaa...pengene har lett for å forsvinne når jeg nærmer meg kule stoffer på nett eller i real life..

men trengte en ny iallefall, bittelitt flaut å gå rundt med en der glidelåsen var i stykker, og som var slitt i tillegg..

2008-02-01 @ 01:27:51
Postat av: frk.badegakk

Så herlig pengepung! Jeg har en svakhet for små pengepunger/portemoneer. Men nå har jeg arvet lommeboka etter oldefar, og det er min favoritt for øyeblikket. Sjarmerende sak! Var forresten flott den strikkebagen du har laget. Kjekt med noe å ha strikketøyet sitt i som ikke er en plastpose...=)

Ønsker deg en riktig god søndag!

2008-02-03 @ 12:59:29
URL: http://frkbadegakk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0