Hekleetui til Katrine i kveld :)

I kveld har jeg sydd hekeletui til Katrine, til gjengjeld får jeg grytekluter av henne, noe som er deilig å få siden jeg ikke kan hekle selv!!

Laget også poseholderne helt ferdig og fikk sendt avgårde pakken til Gerd.

image28-

image29

image33

Helt enkle poseholdere laget av stoff jeg har hatt liggende hjemme i flere år, veldig praktiske iallefall!!

image31

Disse laget jeg her en kveld, et nøste skal liksom være nok, men i dette tilfellet manglet en meter eller to, den som måtte jukse det til med et par mindre rader og sy sammen med en annen tråd var meg, irriterende, men men. ble da fine tilslutt.
Planen er å gi disse bort til ei, bare gi den ene først og se hvordan hun reagerer hihi, for disse ser jo ut som en liten veske når de ikke er på foten.
Hun får den andre etterhvert da, men ikke med en gang....må gruble litt først haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0