Gårsdagenes produksjon :)

Free Image Hosting at allyoucanupload.com En liten smykkepung/ trekantpung, denne har jeg sett så mange plasser de siste månedene at jeg bare måtte prøve selv også, oppskriften er enkel og grei: Klipp ut to like trekanter i 60 graders vinkel ( alle sider er like lange ) f. eks 20 cm lange. ene siden er ytterstoff, andre siden er innerstoff. Legg disse rette mot rette, sy i kanten på nesten hele trekanten, du må ha en liten åpning til å vrenge trekanten på rett side etter du er ferdig med å sy. Når den er vrengt tilbake, syr du ca 2 / 3 deler opp på hver side slik at det ligner på denne, også pynter du etter fri fantasi, med knapper, bånd, osv. Fin liten gave :)

------------------------------

Strikkepinnetui med plass til rundpinner og strømpepinner: Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Dette er gave til moren til ei på Katteprat, håper hun blir fornøyd med denne,
hun liker både strikking og katter :)
--------------------------------------

Også ble det en ny katteveske også: Free Image Hosting at allyoucanupload.com
Synes denne ble riktig så fin i fargene :)

Kommentarer
Postat av: toja

Den trekantpungen var morsom! Du syr utrolig mye fint av de flotte kattestoffene dine!
Ønsker deg en riktig god påske!

2008-03-16 @ 16:44:10
URL: http://blogg.hobbyboden.com/toja/
Postat av: sipusa

Å, vettu det der kattepusstoffet er rett og slett fantastisk stilig!! Katter som strikker: genialt, det spleiser to interesser heeeeeelt ypperlig:-D

2008-03-16 @ 17:45:58
URL: http://sipusa.neuro.no/
Postat av: sipusa

Hei på deg!
Nettklemmer er noe annet enn hudklemmer vettu;-)
Der kommer bare omtanken og det fine frem, og ingen skremmende nærhet til en fremmed kropp....en av tingene jeg liker med internett er at jeg kan *klemme* så masse jeg vil:-D

2008-03-16 @ 20:11:46
URL: http://sipusa.neuro.no/
Postat av: LilleBlå

Så mye fint du lager! Ble helt matt her jeg...Og tusen takk for nyttig tips på disse trekant-pungene... de har jeg virkelig lurt litt på. Og kattepus-stoffet var jo bare sååå bedårende!Må innrømme du har inspirert meg dyrisk her, - hue bobler over av nye idèer!Ha en forrykende fin påske du også!

2008-03-16 @ 22:01:54
URL: http://blogg.hobbyboden.com/lillebla

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0