Har ikke glemt denne bloggen, men har holdt på med hemmelig venn gaver :)

Og disse kan man jo ikke vise ennå hehe...

I kveld laget jeg noe annet, en svart bandana i sjørøverstil, håper jeg får tatt bilder senere,  også laget jeg en medisinveske som ser slik ut ( til å oppbevare medisiner i såklart )

image64

Til dere som har skrevet kommentarer, tusen takk, jeg setter stor pris på det dere skriver, klem til dere alle :)
Jeg har svart dere som ønsker å bestille fra meg, beklager at det tok noen dager, men når jeg ikke logger meg inn på bloggen, men bare sjekker den så ser jeg ikke kommentarer fra gamle innlegg. Bør kanskje sjekke dette oftere nå ja :)

Bilder av de andre tingene jeg har laget kommer senere når de hemmelige vennene har avslørt meg hihi.

Kommentarer
Postat av: Helle Christiansen

Hei..Takk for tipset fra deg hos Mekkehjørnet. Prøvde å finne din epost, men jeg fant ikke. Tenker om å sende eposten for å spørre noe enn å sette i kommentaren.. Kan du evt. sende en lite "hello" til meg, slik at jeg kan bla bla bla videre :):):)

2008-05-18 @ 20:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0